czwartek, 13 sierpnia 2015

Od Was: Krafcy - Psycho

Jakiś czas temu, jeden z moich czytelników wysłał mi link z utworami zespołu Krafcy, Uważam, że to bardzo fajny pomysł, abym podzielił się z Wami moimi odczuciami na temat nowego maxi singla kapeli z Bochni. Jeżeli Wam też zależy na mojej opinii albo chcecie po prostu by Wasz zespół pojawił się na blogu, to śmiało piszcie na mojego maila lub Facebooka. Wszystkie dane znajdziecie w zakładce "O mnie".


Grupa Krafcy istnieje już osiemnaście lat. Ciężko w to uwierzyć, ale do tej pory wydali tylko jeden album. Płytę eF odebrałem bardzo pozytywnie, jednak uważam, że zmiana wokalisty wyjdzie zespołowi na dobre. Szczególnie w kawałku "Psycho" wokal brzmi bardzo dobrze. Na plus również ciekawe partie gitarowe. Piosenka "Casting" podobała mi się mniej, ale zobaczymy co będzie po parunastu przesłuchaniach. Z chęcią przesłuchałbym całego krążka, bo słychać, że w grupie drzemie spory potencjał. Dziękuje Robertowi za podesłanie linka i zapraszam wszystkich czytelników do podobnej współpracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz